Перейти до основного вмісту

«Музика та слово – струни його душі»: мережевий проєкт до 75-річчя поета, композитора Володимира Івасюка




Богдан Паращук-Стрілець
 Благословення у безсмертя

На буковинських долах 
і в Карпатах,
Де в Пісні Вашій рута зацвіла,
Мій Композиторе, 
Земляче, Брате,
Я чую серцем люблячим слова:

«Прости мені, мій Лицарю, 
мій Сину,
Що серед зла Тебе не вберегла,
Що, мабуть, мало Бога я просила
За Тебе, рідний, за мого Орла.

Ти в світ прийшов, щоби 
вродила слава,
Щоб жили Правда, Пісня і Краса,
Та відлетів, мій Орле, надто рано
В той край, де кривди вже нема.»

Простягни руки понад верховини
До Львова-брата, вірного в віках,
Вже не зелена — сива Буковина
Благословила у безсмертя Вас.

За Пісню-Диво, мій 
Високий Сину,
За дар любові людям на віки,
Благословляю словом України
І від Святого Імені Її.

(1979)


Паращук-Стрілець Б. Благословення у безсмертя... :
 [поезія] / Богдан Арсенович Паращук-Стрілець ; дизайн та комп’ют. граф. Б. Семенко. – Чернівці, 2014. – С. 6. 

Богдан Арсенович Паращук-Стрілець
— лікар з Івано-Франківщини, 
прихильник творчості Володимира Івасюка, який надзвичайно важко переживав смерть композитора. Під впливом жахливих подій були написані вірші, в яких він висловив весь біль великої втрати. У 2014 році вийшла друком збірка поезій-присвят Володимиру Івасюку "Благословення у безсмертя...".  


Народився на Буковині. 1964 р. закінчив Чернівецький медичний інститут, 1969-го року - клінічну ординатуру з неврології в Інституті клінічної медицини ім. академіка Стражеско під керівництвом О. Р. Винницького.

Підготувала Тетяна Дудчак

Популярні дописи з цього блогу

«Музика та слово – струни його душі»: мережевий проєкт до 75-річчя поета, композитора Володимира Івасюка

Шарлотта Бронте: цікаві факти

Знайомство з автором та його книгами