Перейти до основного вмісту

"Творчі канікули -2023", номінація «Моя Україна: з вірою у Перемогу»: робота переможця обласного туру

 ЧИТАЧІ-УЧНІ (ВИХОВАНЦІ) 11-13 РОКІВ

«Моя Україна: з вірою у Перемогу»

Ольхова Олександра,  12 роківс. Василівка, Сокирянська ТГ, Дністровський р-н

Не плач, журавлику!
Не плач, журавлику, у далині тужливо.
На хмарках високо здіймайся в небеса,
Лети незламно та красиво
Над берегом могутнього Дністра.
Лети, мій друже, та не зупиняйся
І пам’ятай своє гніздечко золоте,
В село моє швиденько повертайся,
Як тільки перший пролісок зійде.
Я буду дуже тебе виглядати,
Проситиму лиш миру на землі,
З молитвою лягати  і вставати,
Щоб чути вранці клекіт у вікні.
Для тебе намалюю я веселку
І сонечко, що сяє угорі,
А ще зелену і квітучу стежку
До щастя на моїй Землі!

Популярні дописи з цього блогу

«Музика та слово – струни його душі»: мережевий проєкт до 75-річчя поета, композитора Володимира Івасюка

Шарлотта Бронте: цікаві факти

Знайомство з автором та його книгами