Перейти до основного вмісту

"Я не хотів війни, я боронив свій край..."


В рамках відзначення Дня захисника України (згідно Указу Президента України № 497/2015 р. )  в Чернівецькій обласній бібліотеці для дітей відбувся  урок мужності «Я не хотів війни, я боронив свій край». Учні 6-А класу гімназії № 2 разом з шкільним бібліотекарем Петровою Т. М. зустрілись з учасником бойових дій в зоні АТО, буковинцем Владиславом Піцулом. У свої 24 роки, хлопцеві довелося відчути руйнівну силу війни. Старший брат Владислава загинув, захищаючи Україну, а сам він був важко поранений. Школярі слухали воїна та задавали свої запитання. Розповідь Влада Піцула не залишила байдужим жодного з присутніх. Він побажав школярам сили духу, здоров’я та миру.




 

Популярні дописи з цього блогу

«Музика та слово – струни його душі»: мережевий проєкт до 75-річчя поета, композитора Володимира Івасюка

Шарлотта Бронте: цікаві факти

Знайомство з автором та його книгами